Moi! Nyt on sellanen juttu, että me ollaan tekemässä Unileverin kanssa ihan täysin uudenlainen trainee-ohjelma - Academy of Superuniqs. 6 kk meillä ja 6 kk Unileverilla - toimistopuoli ja asiakaspuoli. Opit ja kehityt markkinoinnin alan huippujen parissa ja saat käsityksen siitä, mitä kaikkea se markkinointi oikeasti on. Tässä ohjelmassa pääset oikeasti tekemään asioita ja oppimaan. Kahvit tulee koneesta, joten me halutaan auttaa sua ennenkaikkea kehittämään uusia näkemyksiä ja ideoita markkinoinnin maailmassa.

Supersonin uniikki spesialistimalli on lyönyt markkinalla läpi ja meidät valittiin viime vuonna Suomen parhaaksi markkinointiviestintätoimistoksi. Kovien markkinoinnin tekijöiden lisäksi me ollaan kivoja ja toimistolla on supermeininki. Nauru raikaa ja hyvä musiikki soi (paitsi välillä toimitusjohtajamme yllättää African trancehousella, joka ei välttämättä maistu kaikille).

Unilever taas on yksi maailman suurimmista päivittäistavarayrityksistä. Pääset työskentelemään todella siistien brändien parissa kuten esimerkiksi Axe, Ben & Jerry’s ja Pepsodent. Brändejä, joille vastuullisuus ja maailman muuttaminen paremmaksi paikaksi on vahvasti agendalla.