Tanskalainen strategia-asiantuntija Martin Roll on nimitetty Supersonin Senior Advisoriksi. Roll tuo helsinkiläislähtöiseen yritykseen kansainvälistä huippuosaamista erityisesti liiketoimintastrategioiden, brändimarkkinoinnin ja kansainvälistymisen osalta.

“Martinin huima kansainvälinen strategiaosaaminen ja Aasian tuntemus tuovat ainutlaatuista lisäarvoa Supersonin liiketoimintaan”, kertoo Supersonin toimitusjohtaja Samppa Vilkuna. “Olemme laajentamassa markkinointiviestinnän palveluja globaalisti ja tarjoamme asiakkaillemme myös strategisen markkinointijohtamisen konsultaatiota. Martinin tausta Fortune 500 -tasoisten yhtiöiden konsulttina ja kokemus yhteistyöstä aasialaisten suuryritysten kanssa on meille valtava etu.”

Aasia on ensimmäinen kansainvälinen etappi Supersonin maailmanvalloituksessa. Roll on asunut ja työskennellyt Singaporessa jo kaksi vuosikymmentä, tehnyt bisnestä yli 30 maassa ja kirjoittanut Asian Brand Strategy -menestyskirjan.

“Ketterillä ja strategisilla, paikallisia tarpeita ymmärtävillä toimistoilla on valtava potentiaali, sillä ne eivät ole jämähtäneet hierarkkisiin rakenteisiin tai digiajasta jälkeen jääneisiin liiketoimintamalleihin. Koko markkinointitoimistomaailma on murroksessa ja itsensä työllistämisen suosio kasvaa. Supersonin spesialistimalli on tähän tilanteeseen ainutlaatuinen ratkaisu. Olen aiemmin törmännyt Supersoniin muutamassa yhteydessä maailmalla ja ollut alusta asti innoissani tästä toimintamallista. Nyt on hienoa päästä itse mukaan Supersoniin”, Roll kiittelee.

Martin Roll toimii toimitusjohtaja Samppa Vilkunan ja Supersonin johtoryhmän neuvonantajana sekä tarjoaa strategista neuvontaa Supersonin globaalille asiakaskunnalle.

Martin Roll on kansainvälisesti tunnettu bisnesasiantuntija sekä globaalin liiketoiminnan ja johtamisen neuvonantaja Fortune 500 -yrityksille, aasialaisille monialayrityksille ja menestyville perheyrityksille. Roll opettaa johtavissa kauppakorkeakouluissa ja on aiemmin toiminut McKinsey & Companyn Senior Advisorina. Hän on kiitelty kansainvälisten konferenssien keynote-puhuja, moderaattori ja workshop-vetäjä sekä kansainvälisen bestseller-kirjan “Asian Brand Strategy” kirjoittaja. Hän toimii INSEAD Business Schoolissa Entrepreneur in Residence- ja Distinguished Fellow -mentorina.