Superson vahvistaa luovaa tiimiään, kun 3.9. Creative Plannerina aloittaa Patrick Lindholm. Lindholm siirtyy Supersonille levy-yhtiö Universal Musicilta, jossa hän on työskennellyt vuosia niin kotimaisten kuin kansainvälisten artistien markkinoinnin parissa ja liikkuvan kuvan tuottajana.

Supersonin partneri ja luova johtaja Anssi Järvinen sanoo, että rekrytoinnissa korostui Supersonin tavallisuudesta poikkeavat toimintatavat. ”Olemme uudenlainen ja erilainen markkinointiviestintätoimisto, ja haluamme katsoa maailmaa uusin silmin myös silloin kun rekrytoimme. Patrick tuo Supersoniin sellaista osaamista ja taustaa, mitä muilla toimistoilla ei ole tai meillä ole tähän mennessä ollut”, Järvinen iloitsee. Järvinen vakuuttui Lindholmin osaamisesta yhteisen työprojektin myötä. ”Työskentelimme yhteisen projektin parissa viime kevättalvella ja jo silloin hän kiinnitti huomioni osaamisellaan. Kun Patrick näki rekryvideomme, hän otti yhteyttä ja punnittuamme asiaa päädyimme siihen, että hän on oikea henkilö meille kasvamaan suurempiinkin saappaisiin. Patrick on tyyppinä ja tekijänä persoona, joka sopii loistavasti työskentelytapaamme tehdä asioita ketterästi yhdessä asiakkaidemme kanssa.”

Patrick Lindholm toteaa, että Superson tarjoaa hänelle mahdollisuuden kehittyä luovana tekijänä. ”Supersonissa minulla on mahdollisuus kehittyä vieläkin laajemmaksi ja monipuolisemmaksi luovaksi tekijäksi. Musiikkia markkinoidessa on kyse aina artistista ja musiikista, mutta nyt asiakkaat voivat olla eri toimialoilta, ne voivat olla mitä erilaisempia tuotteita tai palveluja. Tämä freesaa myös omaa ajatusmaailmaani”, Lindholm sanoo.

”Supersonin spesialistiverkostoon perustuva toimintamalli on myös tuttu, koska levy-yhtiössä lähes kaikki tehdään freelancereiden kanssa”, hän jatkaa.

Patrick Lindholm on työskennellyt lähes 10 vuotta digitaalisen median parissa. Universalilla hänen työhönsä on kuulunut kaikkea radio-, televisio- ja Spotify-mainoksista Emma-ehdokkuuksia saaneisiin musiikkivideoihin ja internet-ilmiöiksi kasvaneisiin sosiaalisen median kampanjoihin. Lindholm on työskennellyt muun muassa Mikael Gabrielin, Robinin ja Evelinan kanssa.