Markkinointiviestinnän harjoittelijana pääset osallistumaan markkinointiviestinnän tekemiseen sen kaikissa muodoissa. Saat kokeilla siipiäsi asiakasprojekteissa osana ammattilaistiimejä, oli tehtävänä mitä tahansa strategisten linjojen vetämisestä projektin viimeisen yksityiskohdan tuottamiseen. Monipuolinen ja nopeatempoinen työ voi olla vaativaa, mutta myös antoisaa. Takaamme, että reippaalla asenteella saat harjoittelustasi irti niin paljon kuin haluat.

Markkinointiviestinnän harjoittelijan työnkuva on monipuolinen, ja siihen voi itse vaikuttaa. Jos sinulla on jo valmiiksi supervoimia jollain osa-alueella, kerro niistä meille, niin pääset varmasti vapauttamaan ne harjoittelujaksollasi. Toisaalta jos olet kiinnostunut jostain, mitä et vielä täysin hallitse, kerro rohkeasti sekin. Tuemme mielellämme uusien supervoimien kehittämisessä!

Työtehtäviin asiakkuustiimeissä kuuluu muun muassa:

  • analytiikka, kuten liiketoimintaympäristö- ja kilpailija-analyysien laatiminen 
  • luova työskentely, kuten mainoskampanjan tai sisällöntuotannon konseptisuunnittelu
  • viestintä, kuten tiedotteiden kirjoittaminen, mediaseuranta ja muu sisällöntuotanto
  • tapahtuma-, valokuva- ja videotuotannot

Hakuprosessin ensimmäisessä vaiheessa pyydämme lähettämään meille CV:n ja vapaamuotoisen hakemuksen. Kerro hakemuksessa, miksi sinä olisit hyvä valinta Supertrainee-ohjelmaan markkinointiviestinnän harjoittelijaksi. Mainitse myös, minkä parissa erityisesti haluaisit harjoittelujaksollasi työskennellä ja miksi.

Hakuprosessi jatkuu bootcamp-päivällä, jonne kutsumme 10 lupaavinta hakijaa. Bootcampilla hakijat pääsevät ammattilaisten johdolla pureutumaan markkinointiviestinnän työhön sekä esitysten että ryhmätehtävien kautta. Päivä tarjoaa inspiraatiota, oppia ja palautetta. Sen päätteeksi sinulla on varmasti selkeämpi kuva markkinointiviestinnän kentästä ja Supersonin paikasta siinä.

Bootcampilta valitsemme kaksi markkinointiviestinnän harjoittelijaa Supertrainee-ohjelmaan.

Hakuprosessi:

  • 15.11. klo 12 mennessä: CV ja hakemus sähköpostilla Pirjolle (pirjo.airaksinen@superson.fi), otsikoksi “Markkinointiviestinnän harjoittelija 2020”
  • 19.11.: Ensimmäisen vaiheen valinta
  • 25.11. klo 12–16: Bootcamp-päivä
  • 28.11.: Markkinointiviestinnän harjoittelijoiden valinta
  • 7.1.2020: Supertrainee-jakso alkaa ja päättyy 30.6.2020

Lisätietoja:

Pirjo Airaksinen, Head of Culture: 040 030 3043