Supersonin asiakkuustiimi vahvistuu uudella asiakkuusjohtajalla ja strategilla. Suomalaisen health tech -kasvuyritys FootBalancen markkinointijohtajan paikalta Supersoniin siirtyvällä Karla Frisk-Hietalahdella on pitkä kokemus markkinoinnista ja brändinhallinnasta. Uramuutoksen taustalla on halu keskittyä strategian tekemiseen asiantuntijaorganisaatiossa.

”Työssäni nautin eniten nykytilan analysoinnista, mahdollisuuksien kartoittamisesta ja tulevaisuuden suunnan kiteyttämisestä. Haluan tehdä työtä, joka perustuu selkeään visioon ja strategiaan, jonka taustalla on analyysiä, pohdintaa ja sparrausta yhdessä asiakkaan kanssa”, Karla Frisk-Hietalahti sanoo.

”Supersonin toimintamalli on bisneslähtöinen ja ratkaisukeskeinen. Erityisesti minua innostaa löytää asiakkaan liiketoimintaa kasvattavia luovia ratkaisuja markkinointiviestinnän keinoin. Supersonin spesialistimalli ja eri teknologioiden hyödyntäminen tekevät siitä matkasta erittäin mielenkiintoisen”, Frisk-Hietalahti kuvailee. 

Yhteisöllisyys ja vahva yhdessä tekemisen kulttuuri ovat niin ikään merkityksellisiä asioita uudessa työssä. 

”Yhteiset arvot Supersonin kanssa ovat tärkeitä. On hienoa tehdä töitä innostuneiden, luovien ja fokusoituneiden ihmisten kanssa, jotka haluavat kehittyä koko ajan paremmiksi omassa työssään. Minulle on myös tärkeää se, että Supersonin toimintamalli on kansainvälinen. Se tuo paitsi skaalautuvuutta myös uutta näkökulmaa työhön ja asiakkaille suunniteltaviin ratkaisuihin.” 

Asiakasymmärrys on Supersonissa keskiössä

Karla Frisk-Hietalahti vahvistaa Supersonin asiakkaan puolen kokemusta entisestään. Toimiston asiakkuusjohtajilla ja strategeilla on vahva kokemus asiakkaan puolella työskentelystä monipuolisesti eri brandien parissa.

”Karla tuo meille kansainvälistä kokemusta sekä brändin rakentamisen ja eri teknologioiden parista. Hänellä on kova draivi ja energiaa löytyy pienen mainostoimiston verran. Hän tukee loistavasti meitä kasvupolullamme. Asiakkaamme saavat Karlasta loistavan kumppanin, jonka kanssa löytää ratkaisuja kiperimpiinkin haasteisiin”, Supersonin toimitusjohtaja Samppa Vilkuna sanoo.

Ennen Supersonille siirtymistään Karla Frisk-Hietalahti työskenteli FootBalance Systemsin Global Marketing Managerina & CMO:na. Tätä edelsi pitkä ura panimoteollisuudessa Hartwallilla kotimaassa ja ulkomailla vaativissa asiantuntijatehtävissä, muun muassa markkinointipäällikkönä ja business managerina.