Parempaa markkinointimaailmaa rakentamassa: sano kyllä keskustelulle!

Superson haluaa vaihtaa kilpailutukset keskusteluihin – "Emme lähde kauneuskilpailuihin"

Superson ei enää osallistu sen mielestä epäreiluihin kilpailutuksiin. Sinebrychoff luopui kilpailutuksista viime vuonna. Sinebrychoffin markkinointijohtaja Alexander Sneen pitää päätöstä edelleen oikeana.

Markkinointi- ja viestintätoimistojen palveluiden ostaminen vaatii osaamista, jota monelta yritykseltä vielä puuttuu. Tämän vuoksi tarjouspyynnöissä saatetaan pyytää joskus valmiita, luovaa suunnittelua vaativia töitä ennen kuin toimistoille on maksettu euroakaan.

Nyt markkinointiviestintätoimisto Superson on tehnyt periaatepäätöksen, että se ei lähde mukaan epäreiluiksi kokemiinsa kilpailutuksiin, joita toimiston toimitusjohtaja Samppa Vilkuna kutsuu kauneuskilpailuiksi.

”Kilpailutuksiin lähdemme mukaan totta kai, mutta kauneuskilpailuihin emme”, Vilkuna toteaa.

Lue aiheesta lisää Markkinointi & Mainonta -lehdestä.