Superson ja Apu etsivät hyviä ihmisiä

Apu-lehti ja Superson toteuttavat kuluvun vuoden aikana Hyvien ihmisten maa -kampanjan. Haluamme nostaa suomalaiset hyväntekijät esiin ja raikastaa lehden brändiä.

"Apu tarkoitti konkreettisesti apua. Lehti täyttää tänä vuonna 84 vuotta ja ensi vuonna 85 vuotta. He miettivät, miten juhlavuoden kunniaksi olisi mahdollista palauttaa Apu-brändille avunannon merkitys. Yhteiskunta ja maailma kaipaavat tänä päivänä myös hyviä viestejä ja asioita. Ihmisten hyvänsuopaisuus ei ole aina ohjattua tekemistä. Ihmiset haluavat uskomme mukaan tehdä hyvää itse. Tästä syntyi ajatus siitä, että haluamme Suomen olevan hyvien ihmisten maa", taustoittaa Supersonin luova johtaja Anssi Järvinen.

Lue lisää täältä